Gå tilbage til ksdev.dk
Standard salgs- og leveringsbetingelser
KS Development ApS
Egevej 3,
9330 Dronninglund
CVR: 34205892
(herefter benævnt som "Virksomheden").
1. Anvendelsesområde
- Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på alle leverancer af konsulenttjenester fra Virksomheden, herunder rådgivning, webudvikling, drift og support af webløsninger samt diverse IT-relaterede opgaver.
2. Timeafregning
- Alt tid oprudes til nærmeste kvarter til den til enhver tid gældende timepris, som Virksomheden kan ændre med 1 måneds varsel.
- Alt medgået tid vil blive faktureret. Dette inkluderer udvikling, møder, telefontid, rettelser, fejlrettelser, service, relevant research, dokumentation med videre.
- Hastesager eller arbejde udenfor normal arbejdstid (herunder ferie) pålægges op til 3 timer i gebyr + medgået tid.
3. Betalingsvilkår
- Fakturaer udstedes med betalingsbetingelser på 8 dage netto, medmindre andet er aftalt.
- Timeforbrug faktureres månedligt for den foregående måneds arbejde.
- Hosting tjenester faktureres et år forud.
- Øvrige omkostninger faktureres løbende efter pådragelse.
- I tilfælde af at betaling ikke sker, kan Virksomheden lovligt stoppe arbejdet, indtil alt er indefriet
- Såfremt Kunden ikke betaler rettidigt, er Virksomheden berettiget til at kræve renter af det skyldige beløb med 2% pr. påbegyndt måned.
- Viksomheden er berettiget til at opkræve kr. 250,00 pr. udstedt rykkerskrivelse samt kr. 250,00 for sagens overgivelse til inkasso.
4. Arbejdsudførelse
- Virksomheden forpligter sig til at arbejde i Kundens interesse.
5. Ansvarsfraskrivelse
- Virksomheden fraskriver sig ansvar for direkte og indirekte tab, herunder men ikke begrænset til tab af data, driftsafbrydelse, tab af indtægter eller profit, som måtte opstå som følge af eller i forbindelse med brugen af de leverede tjenester.
- Virksomheden kan ikke drages til asnvar for skader eller tab forårsaget af hackerangreb eller andre sikkerhedsbrud.
- Ligemeget hvad der er sket, kan erstatningsvar aldrig overstige opgaven/delopgavens faktureret pris.
- Kunden er ansvarlig for overholdelse af GDPR og andre relevante databeskyttelsesregler.
6. Misvedligeholdelse
- I tilfælde af at Kunden mener der at misvedligeholdelse, skal Kunden give skriftlig besked og nævne misvedligeholdelse, samt give Virksomheden en rimelig mulighed for at rette op på sagen.
7. Lovvalg og værneting
- I tilfælde af uoverensstemmelse mellem parterne skal enhver tvist afgøres af Byretten i Aalborg.
Disse betingelser er gældende fra 01-01-2012 og indtil videre, medmindre de ændres eller opsiges af Virksomheden.